Leta i den här bloggen

onsdag 7 juli 2021

Hackerattack av vem?

 Jag hade tänkt skriva lite om den kommande digitala centralbanksvalutan, om de kommande vaccinationspassen, om de kommande digitala implantaten, om de kommande smarta betalkorten, om att astmamedicinen Ivermectin förtigs som botemedel till Covid-19, men det är mycket annat att sköta just nu så jag ska be att få återkomma. Jag kan rekommendera de länkar som finns bland kommentarerna i mitt förra inlägg och att lyssna noga på vad Richard Werner har att säga, här också :


 https://www.youtube.com/watch?v=-Hvm5ftl2jo             


Idag ska vi kortfattat dryfta lite tankar om de globala hackerattackerna den senaste tiden. Är det inte konstigt att i stort sett samtliga av världens digitala betaltjänster och antivirusföretag har sina servrar i USA, men att det enligt vår "oberoende media" alltid är den ryska staten som utför och genomför alla hackningar? Om jag hade planer på att bli en hacker, så vad skulle vara lättare än att jobba på ett amerikanskt programmeringsföretag, med insyn i de programmeringsföretag som gjort koden till det aktuella programmet och sedan utföra attackerna med hjälp av mindre nogräknade kompisar i branschen. Att skylla attackerna på ryssarna baserar sig på att inga ryska företag har blivit hackade, enligt Biden, CIA o co. Vi lever i en värld som är totalt styrd och manipulerad. Det finns inga så kallade marknader, allt är styrt av centralbankerna och i mötesrummen hos FED, ECB och BIS. Det vi ser nu är förspelet till "The New World Order" eller som jag kallar det, det nya feodalsamhället. Covid-19 är bara den första i raden av varianter och den utlösande faktorn till omställningen till det totalitära samhället. Sedan må sjukan vara skapad i ett laboratorium eller inte.

Inga kommentarer: