Leta i den här bloggen

lördag 10 juli 2021

Skaparens hand på Jorden heter Klaus Schwab?

I mitt förra inlägg spekulerade jag lite kring den senaste tidens cyberattacker. Jag hatar egentligen att gissa och spekulera, men vad göra när sanningen döljs i cybervärldens allt mer tätnande dimmor. Internet blir mer och mer censurerat i takt med att de förbjudna sökorden blir fler och fler. Samtidigt blir vårt samhälle alltmer beroende av internet, dator, smarta telefoner och andra oumbärliga nymodigheter. Till och med de offentliga toaletterna i våra större befolkningscentra är nu uppkopplade till samhällets makthavare, bankerna. Samhället blir också mer och mer sårbart i takt med att cybervärlden byggs ut, men ingen verkar bry sig nämnvärt. Alla tar en fortsatt  en fortsatt digitalisering för given och för inte så länge sedan grävdes en fiberkabel ned längs vägen till vår närmaste grannes ställe till det facila priset av 30000,- per ställe. Men så länge vårt surfande kostar 100 spänn i månaden så är det inte svårt att avstå från fiberkablar. Detta var en parantes. Det jag vill spekulera i är cyberattacker och WEF och därmed Klaus Schwab,s "The New World Order" Visste ni att den gode Schwab,s mor heter Rothschild i efternamn? Detta faktum får mina nackhår att resa sig och ännu värre blir det när man får höra detta tal:

https://www.youtube.com/watch?v=0DKRvS-C04o&t=3s

Jag tror vi alla ska göra som han säger, förbereda oss för en stor katastrof som kommer att drabba vårt så självklara digitalt styrda samhälle. Det behöver inte vara solen som genom ett nytt Carrington-Event genomför denna attack.  Jag misstänker att den styrande eliten, där Schwab ingår, har planer för oss mina vänner.  

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fit for 55 — EU Green Deal and the Industrial Collapse of Europe

http://www.williamengdahl.com/englishNEO12July2021.php


Farfar sa...

Jag har inte läst mycket av Engdahl sedan han slutade inse att olja är en begränsad resurs.

https://www.resilience.org/stories/2007-09-17/engdahl-and-peak-oil/

Därmed inte sagt att han har fel I allt. :)