Leta i den här bloggen

lördag 8 mars 2014

Nästa hållplats....kärnvapenkrig

Människans tidsålder på den här planeten närmar sig sitt slut. De som styr och planerar vår framtid, det vill säga USA,s bankmaffia, har inte insett konsekvenserna  i det de gör. De tror på fullt allvar de kan vinna ett kärnvapenkrig mot Ryssland och Kina. Att dessa länder är i symbios kan väl enklast inses genom deras medlemskap i BRICS. Genom användande av så kallade taktiska kärnvapen, i ett så kallat ”first-strike-slag” skulle ett kärnvapenkrig kunna vinnas, enligt de psykopater Obomba omger sig med. 

Taktiska kärnvapen är kärnvapen med upp till sex gånger så stor effekt som Hiroshimabomben s sprängvärkan bedöms såsom effektiva och humanistiska vapen. De skulle kunna sättas in mot civila samhällen utan problem på grund av sin djupgående verkan. Dessa vapens utveckling utveckling beviljades av USA.s kongress redan 2004. Ja,ja... läs själva! Sök på ”the use of nuclear weapons might be requested”.

Inget förvånar i agendan om att till varje pris bevara världskontrollen genom dollarhedgegomin. Vad psykopati innebär har jag fått mig förklarat av närstående. För något år sedan fick jag mig, av samma närstående, förklarat att mitt synsätt på världen var helt uppåt väggarna, minst sagt. Tider komma, tider går, men det onda består.

Jag trodde dessutom för något år sedan att den nödvändiga omställning till ett anspråkslösare samhälle skulle inses av både folkvalda och det stora flertalet av dess väljare. Men man kan bara konstatera att den allestädes hägrande agendan fortfarande är det vita köket och tvåveckorsresan till Thailand. Men jag har alltid varit godtrogen, så jag får väl skylla mig själv.

Inga kommentarer: