Positiva Pengar inbjuder till ett webbinarium med Steve Keen den 16 mars i år. Anmälan och ytterligare info finns dels på Positiva Pengars hemsida och här:
https://bit.ly/3kexTvC
Vad som helst (nästan) är bättre än dagens system, men de föreslagna E-kronorna innebär att samhällets kontroll över medborgarna ökar till nästintill totalitär kontroll. Så vad är bäst, pest eller kolera? Var med och diskutera.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar