Leta i den här bloggen

lördag 24 februari 2024

Välkommen till framtiden

 Jag följer utvecklingen i vårt samhälle så gott jag kan och då via alternativa källor. Main-stream media har jag sedan länge slutat följa. Enligt deras profeters rosiga framtidsbild finns det obegränsat med lättutvunnen energi till att driva industrisamhället in i evigheten om så krävs. Men nu var det inte framtidens energitillgångar jag tänkt ta upp idag, jag tänkte ta upp CBDC och Schwabs planer för dess framtid. 

Att samhällseliten planerar för att styra världens befolkningar mot ett totalitärt samhälle framgår ju nu mycket tydligt. Detta är inte svårt att läsa sig till, så länge nu internet är någotsånär öppet. Att det är CBDC som via centralbanksystemet är verktyget har jag skrivit om förut. Likaså har jag skrivit lite om psykopaterna Agustin Carstens, Schwab, Christine Lagrade med anhang. 

Men sedan ett år tillbaka finns det en i Stockholm boende person som på ett enastående sätt avslöjar elitens konspirationer. Han heter David Rogers Webb. Han har skrivit en bok, fri att ladda ned och läsa, som heter "The Great Taking". Jag hade aldrig hört talas om denna bok förrän tills igår.

Han finns även med på ett flertal sidor på bland annat YouTube. Sprid detta till era vänner, kanske sista chansen att påverka?


https://img1.wsimg.com/blobby/go/1ee786fb-3c78-4903-9701-d614892d09d6/taking-feb24-screen2.pdf

https://www.youtube.com/watch?v=QZcVYmEJ9x4




Inga kommentarer: