Leta i den här bloggen

fredag 24 september 2021

Deagel

 Jag snubblade över vad som tydligen är en mycket mystisk amerikansk myndighet. Den passar mycket väl in i de amerikanska ansträngningarna att kriga sig till makten i världen. Den heter Deagel. Jag prenumererar på åtskilliga bloggar och får således en massa mail från både när och fjärran. Jag hinner inte läsa ens hälften, men ibland dyker det upp någon riktig pärla. Som denna: 

https://internationalman.com/articles/doug-casey-on-the-next-crisis-the-global-elite-have-planned/

Jag hade aldrig hört talas om Deagel förut, men att något liknande existerade är väl nästan oundvikligt. I de siffror som nämns ska tydligen världens befolkning reduceras, mellan nu och 2025, med 50-80 procent. Detta är väl i takt med vad Klaus Schwabb, Bill Gates, Soros och deras anhang pratar om, så inget förvånar mig. Covid 19 är bara en försmak, en test på hur långt dessa psykopater kan gå utan allmänt uppror. Snart kommer Corona version 2, SARS OCH MERS ej inräknade. Denna lär bli mycket dödligare. Sedan kommer en cyberattack av rang och därefter digitala centralbankspengar. Jag är ensam längre, Doug Casey och Richard Werner är med: 

https://www.youtube.com/watch?v=NaxQwBlwhT4&t=3611s 

Inga kommentarer: