Leta i den här bloggen

torsdag 26 augusti 2021

Mot flockidioti finns inget vaccin

 Att inte våga tänka nytt, att inte våga ställa sig utanför skaran och se annorlunda på saker och ting, är ett stort handikapp, vilket merparten av vår befolkning lider av. Hur ofta har man inte fått höra, det sa de på teve minsann, så det du säger det tror jag inte på. I stället för att tänka lite själv är det mycket lättare att lita till och med andra diskutera det vi matas med via media. 

Idag står det i en SVT rubrik: åtta nya dödsfall av Covid-19. Det står inget om deras ålder,  underliggande sjukdomar, om de har blivit vaccinerade en eller två gånger, eller något annat. Det står bara att åtta till har dött av Covid-19 idag.

Hela semesterperioden har nu passerat med endast någon enstaka rubrik om Coronan. Men nu är alla konspirationsspridare tillbaka från sina semestrar, så nu gäller nya tag. Åtta döda låter hemskt, men i vilket sammanhang. Tänk om det varit en trafikolycka, eller en gängskjutning, eller en jordbävning, skulle jag inte reagerat mer än jag skulle tyckt att det var hemskt både för nära och kära. Men om de flesta av dessa var över nittio år så är det väl inte konstigt om de dör nån gång! Corona eller inte! 

När nittiosex procent av alla döda av corona är äldre än sextio år tycker jag man kan kalla gänget runt Tegnell för konspirationsspridare eftersom de ljuger och sprider okunskap om sjukan. Tänk att en statsägd media gör så. Snart ljuger de lika mycket allihopa som Ingves, Magdalena Andersson, Hultkvist och övriga gänget. Staten är ju tänkt att serva folket, men idag verkar detta vara tvärt om. Folket är idag bara statselitens berikningsbas. Åh, alla dessa nya ord man måste komma på hela tiden. Språket räcker inte till ibland.

Läkare över hela världen får inte bota sjukan, som jag skrev häromdan, och de får inte prata om de mediciner som finns. Chris Martenson, likt alla andra med Youtube-kanaler, är i sin egen förbjuden att ens nämna Ivermectin. Han har visserligen bokstaverat halva namnet någon gång och verkar ha klarat sig hittills. Han är förresten ett strålande exempel på någon som vågar tänka utanför det vi matas med av myndigheterna. Så han lider inte av flockidioti. 

Det jag vill säga är att eliten, som styr staterna i det fördolda, den egentliga makten med Klaus Schwabb, Dragi, Gates m.fl. och deras anhang har räknat ut en agenda med Covid-19. Alla så kallade demokratiskt valda politiker i västvärldens länder lyder order från denna ovalda elit. Vi matas med påståenden om att vi lever i ett fritt samhälle, men vi lever i själva verket i ett slaveri där bojan är skuld och pengarna är lockbetet.






5 kommentarer:

Anonym sa...

India charges WHO Scientist Soumya Swaminathan for Mass Murder: The beginning of Accountability

https://hannenabintuherland.com/asia/india-charges-who-scientist-soumya-swaminathan-for-mass-murder-the-beginning-of-accountability/

The Economics of Disaster Capitalism
https://internationalman.com/articles/the-economics-of-disaster-capitalism/

https://internationalman.com/articles/doug-casey-on-whether-its-possible-to-find-freedom-in-an-unfree-world/

Anonym sa...

Richard Werner: A Whistle-Stop Tour Of Modern Banking

https://renegadeinc.com/richard-werner-a-whistle-stop-tour-of-modern-banking/

Farfar sa...

Doug Casey säger i stort sett lika som Richard Werner och Catherine Austin Fitts här:

https://www.youtube.com/watch?v=EpukkSaiAX0
och jag tror de alla har rätt. Men vad göra? Vanligt folk (inte såna som du och jag) blir mer och mer förda bakom ljuset för varje dag som går. Själv försöker jag lära mig några viktiga hantverk och samlar på mig vad jag tror blir användbart för anskaffning av mat när vår civilisation går under. Jag har skaffat lite solpaneler, vevradio, salt. Jag har lärt mig skjuta pilbåge, garva hudar, fiskenät, bereda olika naturprodukter och diverse andra användbara ting. Jag har inte gjort detta för att jag tror mig kunna överleva särskilt länge i den värld som kommer, men kanske jag får tillfälle att vidarebefordra mina kunskaper till nästa generation. För tillfället är det inte många som lyssnar, vare sig på nära eller fjärran håll. Det känns ungefär som att läsa dagstidningen i en grisstia :) :)

Farfar sa...

Trevligt att du skriver, man känner att man inte är ensam då :) Bloggens besökare har ökat på senare tid från ett sjuttiotal per dag till cirka fyra-fem-hundra per dag. Fler och fler genomskådar tydligen maktens agenda :)

Anonym sa...


The Covid narrative is mass hypnosis

https://jermwarfare.com/blog/mattias-desmet

https://odysee.com/@jermwarfare:2/mattias-desmet:6