Leta i den här bloggen

torsdag 9 december 2021

Blogglistan

 Som ni ser har jag ändrat en del bland de bloggar jag följer. Det började med att jag försökte ta bort Paul Craig Roberts från listan, vilket visade sig vara lika omöjligt som att radera Skype från ens dator. Jo, jag har lyckats radera Skype en gång, jag raderade hela hårddisken. Men för att få bort Paul Craig Roberts blogg var jag tvungen att radera hela blogglistan. Jag tyckte han blivit för extrem, men kanske jag har fel. Hur som, jag tänker läsa hans blogg lite till och från, men jag behöver inte ha med honom här. Jag hittade inget flöde till The Duran / Alexander Mercouris, men jag kan verkligen rekommendera hans mycket insiktsfulla blogg på Youtube. Bara att söka på Alexander Mercouris. Inte heller fick jag igång något flöde från The Solari Report / Cathrine Ausin Fitts, men bloggen finns där.


 

Inga kommentarer: