Leta i den här bloggen

onsdag 9 december 2020

Covid-19 Botemedel. Misstankar förhöjda

Jag brukar lyssna på vad Chris Martenson har att säga och gjorde så även i kväll. Han har under några månader rapporterat om coronasjukan, på ett vad jag tycker trovärdigt sätt. Han skrev för ett tag sen om Ivermectin (ett avmaskningsmedel för hästar) som ett botemedel mot coronan: https://www.youtube.com/watch?v=FwJq4u_120U Jag försökte skaffa lite men det är recpetbelagt och nån häst har jag inte. Ikväll fick han uppbackning av en läkare som nästan var i upplösningstillstånd: https://www.youtube.com/watch?v=kE2EcKm5Uj4 Skrämmande film va? Så jag håller kvar vid vad jag sagt, jag är väldigt misstänksam mot detta vaccin de försöker pracka på oss och jag är fortsatt misstänksam mot hela sjukdomen, dess ursprung, dess spridning och varför ekonomierna stängs ned osv. Kommentarera gärna detta.

1 kommentar:

Farfar sa...

Då är vi minst två som insett detta. Då den amerikanska reporäntan steg till tio procent den 16 september i fjol var detta ett tydligt tecken på att något stort var på gång. FED höll på att tappa greppet. "Eliten som bestämmer" insåg att något måste göras. En katastrof av något slag måste skapas som skulle möjliggöra införandet av ett nytt ekonomiskt system så att de kan fortsätta kontrollera befolkningen och ge sig själva en arbetsfri inkomst. För att fortsätta tankegångarna så tror jag att ett stort krig, i någon form, var/är planerat mot Ryssland. Men Putin varnade dem när han sa att det var färdigkrigat på ryskt territorium. Nästa krig skulle bli det sista och med tanke de vapen Ryssland har utvecklat så.

Kapitalismen har varit en katastrof för vår planet, men jag tror dess fortsättning blir än värre. Men denna gång är det inte planeten eller naturen som drabbas utan mänskligheten. Befolkningsmängden kommer att decimeras till en bråkdel av idag.